[1 hráč, obtiažnosť: jednoduchá]

Cliffhanger

Prejdi určenú trasu za čo najkratší čas

Cieľom hry je prejdenie vopred navrhnutej trasy po stene za čo najkratší čas. V hre sú vždy zvýraznené dva aktívne kamene zelenou farbou, ktorých sa treba súčasne dotknúť rukou, nohou alebo hocijakou inou časťou tela. Po dotyku sa zobrazí ďalší kameň a hráč takto pokračuje až kým neprejde celú trasu. Aby sa hráč mohol dopredu pripraviť na pokračovanie trasy, nasledujúci kameň je vždy vyznačený modrou farbou. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Ak zostúpi, bude penalizovaný prirátaním času.

[1 hráč, obtiažnosť: jednoduchá]

Wall Ninja

Získaj čo najvyššie skóre zbieraním ovocia a diamantov

Cieľom tejto hry je získať čo najvyššie skóre s tromi životmi. Hráč získava body zbieraním ovocia a diamantov, ktoré náhodne vyskakujú z troch sudov. Ovocie je za 2 body a diamant za 10 bodov, ale ak Vám ovocie spadne strácate 2 body. Zo sudov občas vyskočí aj bomba a pokiaľ sa jej hráč dotkne stráca jeden život. Život si môže hráč dobiť získaním srdiečka. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Ak tak urobí, bomby sa začnú generovať vo zvýšenom tempe. Jeden level trvá 45 sekúnd. Vyšší level znamená vyššiu rýchlosť hry.

[1 hráč, obtiažnosť: mierne ťažká]

Painter

Vymaľuj stenu dotykom všetkých kameňov v čo najkratšom čase

Stan sa sprejerom na lezeckej stene. Jednoducho vymaľuj stenu dotykom čo najviac kameňov za jednu minútu. Za každý aktivovaný kameň získavaš bod. Ak sa ti podarí dotknúť všetkých kameňov pod 1 minútu, za každú ušetrenú sekundu získaš bonusový bod. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Ak tak urobí, nebude môcť dotykom kamene sprejovať.

[1 hráč, obtiažnosť: mierne ťažká]

Speed Wall

Aktivuj čo najviac vyznačených kameňov v určenom čase

Cieľom hry je aktivovať čo najviac kameňov za 30 sekúnd. Počas hry je vždy jeden kameň zvýraznený animáciou. Tento kameň je možné aktivovať dotykom. Po dotyku hráč získa bod a zvýrazní sa iný náhodný kameň. Za každé dva aktivované kamene tesne pred uplynutím času, získa hráč bonusový čas 5 sekúnd. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem, ak tak urobí bude penalizovaný stratou času.

[1 hráč, obtiažnosť: ťažká]

Mission Impossible

Splň tie najnáročnejšie misie v podobe lezeckých hlavolamov

Cieľom hry je splnenie rôznych misií v podobe lezeckých hlavolamov za čo najkratší čas. V hre sa nachádzajú tri typy herných prvkov, ktoré odlišuje farba. Zelené - slúžia ako ovládacie prvky, ktoré dokážu s ostatnými prvkami v hre hýbať, otáčať, ničiť, otvárať, zatvárať a tak ovplyvňovať dianie celej misie. Modré - sú herné prvky, ktoré je potrebné zozbierať pre dokončenie misie. Červené - sú prvky, ktorých sa hráč nemôže dotknúť, pri ich dotyku misia končí. Misia taktiež predčasne končí pri akomkoľvek dotyku hráča so zemou.

[2 hráči, obtiažnosť: jednoduchá]

Speed Duel

Buď rýchlejší ako protihráč v aktivovaní vyznačených kameňov

Speed duel je zábavná verzia hry SpeedWall pre dvoch hráčov. Herná plocha je rozdelená na dve polovice, pričom každá je určená pre jedného hráča. Cieľom hry je aktivovať čo najviac kameňov za 30 sekúnd. Počas hry je vždy jeden kameň zvýraznený animáciou. Tento kameň je možné aktivovať dotykom. Po dotyku hráč získa bod a zvýrazní sa iný náhodný kameň. Za každé dva aktivované kamene tesne pred uplynutím času získa hráč bonusový čas 5 sekúnd. Hru vyhráva hráč s vyšším skóre. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Ak tak urobí, bude penalizovaný stratou času.

[2 hráči, obtiažnosť: jednoduchá]

WallPong

Poraz protihráča na lezeckom pongu

Cieľom tejto hry je poraziť protihráča nastrieľaním viacerých gólov. Lopta je na začiatku kola umiestnená v strede hracej plochy, ktorá je rozdelená na dve polovice. Každá polovica je určená pre jedného hráča. Na začiatku hry je lopta vystrelená do náhodného smeru. Hráč môže odraziť loptu jedným z ovládačov umiestnených na jeho hracej ploche. Tieto ovládače hráč ovláda pozíciou svojho tela na stene. Takže svojim pohybom po stene hore/dole sa rovnako hýbu aj jeho ovládače. Hráč, ktorý strelí prvý dva góly vyhral. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Ak tak urobí, bude penalizovaný deaktivovaním ovládačov.

[2 hráči, obtiažnosť: mierne ťažká]

Ninja Duel

Kto má rýchlejšie reakcie, ty alebo protihráč?

V tomto krutom ninja dueli zistíte, kto má rýchlejšie reakcie. Herná plocha je rozdelená na dve polovice, pričom každá je určená pre jedného hráča. Cieľom tejto hry je byť rýchlejší ako súper v zbieraní ovocia, ktoré sa v každom kole náhodne vygeneruje. Ale pozor na bomby, pri dotyku s bombou strácate v danom kole možnosť na získanie bodu. Hru vyhráva hráč, ktorý získa prvý 5 bodov. Pozor, pri štarte každého kola je potrebné byť celým telom v bezpečnej zóne vyznačenej zelenou farbou, pretožem mimo nej Vás môže hneď zasiahnuť bomba.

[2 hráči, obtiažnosť: ťažká]

Fireball

Znič protihráča pomocou magických ohnivých gúľ

Cieľom hry je zničiť protivníka vystrelením ohnivých gúľ (fireball-ov). Herná plocha je rozdelená na dve polovice, každá pre jedného hráča. Pre oboch hráčov sa náhodne aktivujú kamene animáciou a šípkou. Pokiaľ sa hráč dotkne aktívneho kameňa, tento vystrelí fireball v smere šípky. Ak hráč zasiahne fireball-om protihráča, získava bod. Pokiaľ fireball narazí na iný letiaci fireball protihráča, oba sa navzájom zničia. Vyhráva hráč, ktorý získa prvý dva body. V rámci fair play nesmie hráč počas hry zostúpiť na zem. Pri dlhšom dotyku zeme získava protihráč automaticky bod.